Tartalomgyártás és
tartalommarketing

Vállalkozásodnak tartalommarketingre van szüksége, de nincs időd vagy energiád tartalmat gyártani?


Inkább a szakmáddal foglalkoznál vagy a vállalkozásodon dolgoznál?


Én megírom, megszerkesztem, feltöltöm, megosztom helyetted a tartalmaidat!

Szolgáltatásaim

Blogposzt

– blogposzt blogra való feltöltése (WordPress esetén)
– blogposzt szerkesztése
– blogposzthoz kép keresése
(Jogtiszta képek ingyenes oldalakról. Ha a megrendelő szeretne stock fotót, saját előfizetéssel lehetséges)
– kép szerkesztése, méretezése, tömörítése, optimalizálása
– igény esetén kép szerkesztése, létrehozása Canva segítségével
– alap SEO (keresőoptimalizálás) beállítások
– blogposzt megosztása Facebook oldalon (a megrendelt heti Facebook posztokon felül)
– igény esetén blogposzt kiküldése hírlevélben
– tartalom eredményeinek mérése, az így kinyert adatok figyelembevétele a további tartalmak létrehozásakor

Hírlevél

– kb. 500 szó
– hasznos tartalom
– igény esetén termék vagy szolgáltatás rövid említése
– hírlevél(sorozat) beállítása
– szükség esetén feliratkozó doboz integrálása weboldalba (csak WordPress esetén)

Feláron igényelhető további szolgáltatások:

– kampányhírlevelek írása, beállítása
– feliratkoztató űrlap beépítése weboldalba (csak WordPress esetén)
– tartalom eredményeinek mérése, az így kinyert adatok figyelembevétele a további tartalmak létrehozásakor

Facebook posztok

– szöveges, képes, szöveges és képes posztok
(videós tartalmakat nem készítek, de ha elkészíted őket, felhasználom, feltöltöm, megosztom őket, megbeszélés szerint)
– ezekhez szövegek és/vagy képek létrehozása, szerkesztése, feltöltése
– posztok alatti hozzászólások moderálása, azokra való reagálás
– tartalom eredményeinek mérése, az így kinyert adatok figyelembevétele a további tartalmak létrehozásakor

Tartalomstratégia, tartalomnaptár

– hatékonyság szempontjából fontos stratégiában gondolkodni, azaz tudni, hogy milyen tartalmat miért, milyen céllal hozunk létre. Azért is, mert így előre el lehet készíteni a tartalmakat, így bármillyen fennakadás esetén is lesznek tartalmak a “spájzban”.

– az előre meghatározott tartalmak a tartalomnaptár segítségével válnak átláthatóvá, hiszen a tartalomstratégia nem csak az egyes tartalmak konkrét témáját és formáját foglalja magába, hanem azt is, hogy mikor, hol, milyen tartalmat teszünk közzé.

Na de ki vagyok én?

– végzettségem szerint diplomás nyelvtanár vagyok

– abszolutóriumot szereztem alkalmazott nyelvészet doktori programon (PhD)

– jelentek meg nyelvészettel, nyelvtanítással kapcsolatos cikkeim magyar és külföldi szakmai folyóiratokban

– voltam szócikkíró, szótárszerkesztő, fordító könyvkiadónál

– dolgoztam egyetemen nyelvtanárként, majd saját vállalkozásban magántanárként

– 5 éve foglalkozom fordítással

– 4 éve vezetem két saját szakmai blogomat

– beszélek angolul és spanyolul

– értek a WordPresshez (weboldalakat is készítek)

Referenciáim

Bizonyára kíváncsi vagy rá, hogy hogyan írok. Olvass bele a blogposztjaimba:

– magántanároknak szóló Nyelvmarketing blogom

 

– spanyolul tanulóknak szóló Spanyolul tanulunk blogom

Neked való, ha:

Nem való neked, ha:

Rendelkezésreállási időt nem tudok biztosítani. Mit jelent ez? Írásos üzenetre (e-mail, Messenger) nem feltétlenül válaszolok azonnal. Igyekszem mielőbb válaszolni, de előfordulhat az is, hogy eseteg csak másnap fogok. Szóbeli kommunikációra Skype-on vagy Messengeren van lehetőség, előre megbeszélt időpontban.
Miért? Azért, mert a tartalmak megtervezéséhez, a stratégia kialakításához és a kreatív munkához, azaz az íráshoz is arra van szükségem, hogy garantáltan zavartalanul dolgozhassak, hogy senki és semmi ne terelje el a figyelmemet, a gondolataimat.

Milyen témákat vállalok?

Csak olyan témát, illetve olyan ügyfelet vállalok, akinek témájához már értek, vagy viszonylag könnyen tanulható, és kötődni tudok hozzá, mert így tudok motiváltan, jó munkát végezni.

Mihez értek?

– WordPress


– online marketing


– vállalkozás


– nyelvtanulás, nyelvtanítás


– házi kedvencek

Szövegírás

Melyek a közös munka lépései?

– e-mailben időpontot egyeztetünk egy online beszélgetésre (Skype vagy Messenger), ahol megbeszéljük a céljaidat, igényeidet, megnézzük milyen állapotban van jelenleg a tartalommarketinged

– elkészítek két heti anyagot a csomagodnak megfelelően (az elkészült munkát csak akkor kell kifizetned, ha úgy döntesz, hogy szeretnél velem dolgozni, és csak ebben az esetben használhatod fel)

– megnézed, és ha elégedett vagy vele, elkezdődik a közös munka: aláírjuk a szerződést, és kifizeted az első havidíjat (a fizetés mindig előre történik)

– elkészítem a tartalomnaptárat, amit jóváhagysz, vagy megbeszéljük a kért módosításokat

– elkészítem a tartalmakat, majd jóváhagyod őket, illetve elvégzem a kért módosításokat

– felteszem, megosztom a tartalmakat az online felületeidre

Csomagajánlataim

– havi 4 blogposzt

– havi 4 hírlevél

– havi 8 Facebook poszt

– 3 havi tartalomstratégia

– havi tartalomnaptár

– havi 8 blogposzt

– havi 4 hírlevél

– havi 12 Facebook poszt

– 3 havi tartalomstratégia

– havi tartalomnaptár

– havi 4 blogposzt

– havi 4 hírlevél

– havi 8 Facebook poszt

– 3 havi tartalomstratégia

– havi tartalomnaptár

– havi 8 blogposzt

– havi 4 hírlevél

– havi 12 Facebook poszt

– 3 havi tartalomstratégia

– havi tartalomnaptár

– havi 4 blogposzt

– havi 4 hírlevél

– havi 8 Facebook poszt

– 3 havi tartalomstratégia

– havi tartalomnaptár

– havi 8 blogposzt

– havi 4 hírlevél

– havi 12 Facebook poszt

– 3 havi tartalomstratégia

– havi tartalomnaptár

Amennyiben a csomagoktól eltérő számú vagy típusú tartalmat szeretnél, vagy további/más szolgáltatásokat is, egyedi árajánlatot adok.